deria

Post kedua utk hari ni. sebenarnya belum fully recover dari demam  tak sihat last week. tekak ni masih berisi kahak, hidung masih berisi mukus. demam dh xde alhamdulillah. biasalah pernah demam mcm ni sblm ni. cuma yg berbeza, aku hilang langsung deria bau & rasa. belum pernah kena mcm ni. klu dulu, walaupun hidung n tekak penuh, lidah still boleh function mcm biasa. tapi kali ni seolahnya aku rasa mcm hidung n lidah dah tak berfungsi. klu aku tutup mata dan makan, aku tak tahu apa makanan tu, apa rasanya. tak boleh detect makanan tu dh basi atau tak. basically reseptor tak dpt hntr isyarat pd otak utk interpret apa yg aku makan..kali ni sgt terasa pd jiwa. kita nmpk kecil nikmat yg allah tarik ni kan.. tp seolah hilang satu warna dlm kehidupan ni. dh 11 hari. doakan semua  makin ok..semoga dosa2ku yg sgt byk itu allah ampunkan..

Comments

Popular posts from this blog

apabila hidayah menyapa

terlalu besar pengorbanannya..

thank you Allah