16 days

rekod baru. berjaya bertahan selama 16 hari. bertahan utk apa?bertahan utk jaga makan,kawal selera makan dan cuba exercise regularly hari2. one thiing for sure, jgn timbang selalu. nnt frust and demotivate. jujurnya mcm x turun pun kg aku. tp aku ttp rasa bangga dgn diri sendiri. sbb aku agak berjaya lah menahan nafsu selera yg membuak, cuba kawal otak. it's all about your mind..nk melawan kimia dlm otak yg dh biasa makan banyak. nk melawan nafsu makan lebih. masyaallah. dlm 16 hari ni juga aku bljr utk kuasai fikiran. stick to my BIG WHY, bljr sabar, step by step, bljr percaya kebolehan aku mengawal fikiran, bljr utk fhm bhw ini satu cbrn yg aku kena lalui jugak no matter what. wpun basically kg taklah turun pun, aku tetap akan kata this 16 days adlh blessing and im proud of myself. semoga terus bersabar

Comments

Popular posts from this blog

apabila hidayah menyapa

terlalu besar pengorbanannya..

thank you Allah