Insiden blender

Slm..

Harini dah masuk 8 hari aku terperuk kat umah.langsung x ke mana2.Mukhayyam aritu aku x join.tambah2 nyusahkan org pulak.huhu.
sori yg teramat pd sume yg berusaha contact aku pagi tu,tny pasal blender yg aku dh janji nk bagi.
maslahnye,xau nape,aku sgt2 lupe nk inform derang yg i hv no blender at all.malangnye,atas faktor kelemahan diri ini,aku terlupe sgt nk bgtau.
maaf ku pinta dari sume...
kelmarin chatting ngan tim..die kate it's ok.dh lepas..waa..but still rase bersalah..huhu
anyway..actually x tau nk tulis ape dlm blog ni..
almaklum,baru berkecimpung..credit to maya..die la yg 'paksa' aku wat blog ni..haha
harap2 dpt jadi platform dkwah n so on....

Comments

Popular posts from this blog

apabila hidayah menyapa

terlalu besar pengorbanannya..

thank you Allah