.Pandang Depan.Move Forward.

********
ya allah..
jgn jadikan aku lalai
dgn impian yg aku mahukan
yg hanya sementara
yg belum tentu akan menjamin
siapa aku apabila aku bersendirian
apabila jauh dari suasana 'selamat'
jgn jadikan aku terlalu sedih & tenggelam
dengan ujian2 yg Kau anugerahkan
jgn jadikn aku manusia lupa diri
pada segala nikmat & rahmatMu
kpdku selama aku bernafas
aku pasti akan bersangka baik kepadaMu..
pasti ada sesuatu yg Kau mahu tunjukkan
pasti ada rancangan Kau yg terbaik buat aku..
In.Allah3x

رَبَّنَا لَا تُزِغۡ قُلُوبَنَا بَعۡدَ إِذۡ هَدَيۡتَنَا وَهَبۡ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحۡمَةً‌ۚ إِنَّكَ أَنتَ ٱلۡوَهَّابُ
(Mereka berdoa dengan berkata): Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau memesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisiMu; sesungguhnya Engkau jualah Tuhan Yang melimpah-limpah pemberianNya. (8)

*******

Comments

Hanun said…
sofi...semua akan ok nanti...insyaAllah...kita doakan bersama...
Anonymous said…
When they ask about me, my servants, I am near
Have no doubts about me, and know I hear your prayer
Take one step towards me, and I'll come running to you
Just have faith and believe, and know I listen to you

-native deen as quoted^^
sofiyyah said…
inAllah..terima kasih:) moga menjadi lagi tabah lepas ni.ujian spy lebih ingat pd pencipta,spy kt x lupa diri.tq Allah:]
UmmU-Nisaa' said…
pandai sofi... terus sabar,terus berdoa. "la yukallifullahu nafsan illa wus'aha..."

Popular posts from this blog

apabila hidayah menyapa

terlalu besar pengorbanannya..

thank you Allah