...



Byk kali hati ini terubat bile berjumpa dgn mereka..
hari yg padat dgn test, assignment dan discussion terasa lebih tenang.
bukan sedikit tenang..tapi tenang banyak.
melihat mereka tersenyum
mendengar cerita2 hidup seharian mereka
cukup2 mengubat hati

Aku manusia biasa yg lemah
ada masa aku berada di barisan hadapan
adakalanya aku sedikt tertinggal di belakang
dan aku sedar,
Klu hati ni x diisi,
aku akan menyaksikan jatuhnya kekuatanku

Walaupun pertemuan bukan selalu,
tapi merekalah pengubat hati
keletah nakal mereka mengusik satu sama lain
sudah cukup buat diriku terhibur
apatah lagi
melihat peningkatan mereka
yg sudah tentu aku doakan
menjadi berganda2 lebih baik dari diri ku.
ya Allah,
peliharalah mereka dgn rahmatMu..
pelihara juga sahabat juangku
yg sentiasa ada di sisi ketika aku perlukan..

ameen


Comments

Afra' Azam said…
yeah!

bila bersua rasa gembira..

bila berpisah rasa gelisah..

bila berlari rasa bebas..

kakak yang tenang..

Popular posts from this blog

apabila hidayah menyapa

terlalu besar pengorbanannya..

thank you Allah