ntah bile nk berakhir

bedebuk..bedebuk!!
lps satu masalah..satu lagi dtg menjenguk diri ni
byk btol kisah baru aku dgr
sgt sakit hati..
rase tension..penat..
rase nk menjerit dn mcm2 lagi
Allah je yg tau sbb sesungguhnya Dia yg beri aku maslh tu
redhalah hati ni
senyumlah wahai bibir
bukan kau saje yg ade mlsh
org lain lagi dahsyat dugaannya
takkan terjatuh sket dh nk menangis
mengeluh pun jangan
ingat!!ingat..

bukannye ape..cume x fhm
knape..
org yg dh lama bekerja tapi hatinya kosong
tp nmpk hebat di mata org lain
ntahla..bukan nk mengata
bukan nk judge org
bukan nk mengutuk
jauh skali nk kate diri ni perfect

tp kalau itu yg sebenarnya
knape dia terus bermaharajalela
yelah..buat mase ni aku hanya mampu
kembali pd ajaran AQ
sabar dan sabar
sabar agar x terlajak kate..
x terlajak perbuatan

mmg betul..sabar tu berbaloi
bkn..tp SGT BERBALOI
baru aku phm sabar tu sgt indah dan sgt membantu aku
agak2nye..
klu x saba..dh lame dh rumahnya aku terbalikkan
huhu..x lah sampai mcm tu
percayalah..aku masih berfikiran waras
masih berfikir atas landasanNya
blom tergamak lagi aku utk
anaiya shbt se-muslim
cume ya Allah
aku masih tertanya2..
ape sbnrnye yg Kau mahu tunjukkan
aku akan trus berdoa pdMu ya allah
berdoa dan terus berdoa

Comments

Popular posts from this blog

apabila hidayah menyapa

terlalu besar pengorbanannya..

thank you Allah