yg paling jauh adalah masa yg dh meninggalkan kita dan kenangan lalu akan kekal menjadi memori smpi saat ini, aku masih cuba menerima realiti insyaallah, aku redha. cuma masih terkejut mungkin kerana aku baru shja duduk sembang dgnnya 4 hari sblm dia pergi masih sempat semabang dan makan bersama di dapur rumahnya baju raya kami adik beradik masih ada yg sedang dijahit belum siap..masih bersidai di kerusi dekat mesin jahit allahu ya allah, nenek ini sgt istimewa di hati kami ampunkanlah dosa2nya, terimalah segala amal dan kebaikannya kpd kami semua dan org2 di sekelilingnya luaskanlah kuburnya, tempatkanlah dia bersama para solihin.. selamat jalan nenekku.. pemergianmu sgt dirasai. jasamu & pengorbananmu yg sgt banyak takkan kami lupakan senyumanmu, gelak tawamu kini hanya tinggal memori nenekku, tiada gantinya ramadhan & raya tanpamu.. suatu kehilangan yg besar buat kami. al-faatihah 1939-2016
Haa.. kenapa pulak gmba kawen nih. huhu. saje nk imbas2 balik pasangan2 yg dh pun selamat bernikah dan lalui alam perkahwinan. ada yg dah dekat 4 tahun kahwin. ada yg baru bersalin 2-3 bulan lepas. ade jgk yg dh pun ada cahaya mata. ada yg tgh tunggu kelahiran, dan ada yg baru bbrp bulan kahwin. huhu. apepun, moga Allah berkati kalian sentiasa, membimbing kalian pd mawaddah dan mardhatillah. mendapat anak2 yg soleh solehah wa musleh muslehah :) dan paling penting menjadikan kalian hamba Allah yg lebih baik.. Pada yg bakal bernikah x lama lg, didoakan sumenye berjalan lancar, inAllah :) p/s: dh dekat bulan 6 ni, makin byk cerita2 org nk bersatu :) alhamdulillah..
Comments